خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

ثمره انقلاب اسلامی ایران، الگوگیری برای تمام انقلاب های دنیاست 

ثمره انقلاب اسلامی ایران، الگوگیری برای تمام انقلاب های دنیاست 
حجت الاسلام والمسلمین کریمی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران صادر شده و ثمره این انقلاب به برکت خون شهیدان، الگوگیری برای تمام انقلاب های دنیاست.
کد خبر: ۹۶۲۸۵۶۲
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷

 

قزوین_به گزارش بسیج، حجت الاسلام والمسلمین کریمی مسوول نمایندگی ناحیه امام حسن مجتبی علیه السلام قزوین در جمع شورای اداری شهرستان قزوین که به میزبانی سپاه ناحیه امام حسن(ع) و به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار گردید، به تبیین اهداف انقلاب اسلامی ایران پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) در ۱۹ اردیبهشت ۱۳۲۳ در سخنرانی خود به این آیه ۴۶سوره سبا اشاره کرد « قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَىٰ وَفُرَادَىٰ...» قیام لِلَّهِ است که ابراهیم خلیل الله، موسی کلیم الله و پیامبر اسلام(ص) را یک تنه در برابر مشرکان، فرعونیان و عادات و عقاید جاهلیت قرار می دهد آنها را برمی چیند و توحید و تقوا را به جای آن می گذارد.

 

وی گفت: این قیام لِلَّهِ است که امروز ما را در این مسیر قرار داده است، امروز نام انقلاب نه فقط برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، بلکه برای تمام دنیا آشناست.

 

مسوول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسن(ع) در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران، صادر شده و ثمره این انقلاب به برکت خون شهیدان، الگوگیری برای تمام انقلاب های دنیاست. باید تلاش کرد تا این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان نیفتد.

 

وی در پایان به موضوع دفاع مقدس پرداخت و گفت: هفته دفاع مقدس برای همیشه در تاریخ این نظام، ماندگار است و یاد و خاطره شهدا و جانبازان عزیز را گرامی می داریم و تجدید بیعت و عهد می کنیم. امیدواریم با یاری خداوند متعال ادامه دهنده راه شهدا بوده و پرچم این انقلاب را با دستان مقام معظم رهبری مدظله العالی به دست صاحب اصلی آن، حضرت حجت(عج) برسانیم.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار